Eerste ervaringen - Reisverslag uit Kougadam, Zuid-Afrika van Alexander Gaans - WaarBenJij.nu Eerste ervaringen - Reisverslag uit Kougadam, Zuid-Afrika van Alexander Gaans - WaarBenJij.nu

Eerste ervaringen

Blijf op de hoogte en volg Alexander

06 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Kougadam

Na een dag bezig zijn met de laatste dingen inpakken en dingen regelen begon dinsdag mijn grote avontuur. Nadat ik mijn koffer had ingeleverd en nog even wat had gegeten moest ik door de douane. Na 3 keer teruglopen en 4 verschillende bakjes te hebben gebruikt en mijn riem en schoenen uitgedaan te hebben ging de metaaldetector nog steeds af en moest ik gefouilleerd worden. Na een korte vlucht naar Zurich en een overstap was het tijd voor de vlucht naar Johannesburg. Vanuit Johannesburg was het na een overstap van vijf uur tijd voor de laatste vlucht naar Port Elizabeth.
Eenmaal aangekomen op PE was het een kwartiertje wachten totdat ik opgehaald werd en boodschappen kon doen. Rond een uur of half acht 's avonds kon de anderhalf uur durende autorit naar Kouga dam eindelijk beginnen. Eenmaal aangekomen in het dorp werd ik verwelkomt door de staf hier en aten we wat samen waarna ik eindelijk naar bed kon om lekker te slapen na een paar vermoeiende dagen.
De volgende dag heb ik lekker een beetje uitgeslapen en heb daarna een tour door het dorp gehad waarna ik 's middags voorzichtig ben begonnen met aan het werk gaan. Het uitzicht vanuit het students office is schitterend al is het wel een hele klim om er te komen

  • 07 Februari 2014 - 20:04

    Isabel Matthijssen:

    Veel plezier en geniet ervan!

  • 08 Februari 2014 - 09:17

    Michelle:

    Hoi Alexander, geniet van je tijd daar

  • 10 Februari 2014 - 11:49

    Rian Veraart:

    Hoi Alexander, geniet van je stage en je tijd in Zuid- Afrika.

  • 10 Februari 2014 - 20:30

    Ella Vink (zusje Van Rian Veraart):

    Hallo Alexander,
    Ik heb gehoord en gelezen dat je in Z.Afrika bent.
    Mocht je tijd hebben om een beetje rond te toeren,dan ben je van harte welkom in Brackenfell.
    Dat ligt ongeveer 35 km van Kaapstad vandaan.
    Vlakbij PE heb je Addopark,ook dat is echt de moeite waard om te bezoeken.Natuurlijk moet je ook werken,maar heel waarschijnlijk kan je dingen combineren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kougadam

Alexander

Actief sinds 06 Feb. 2014
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 5250

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 29 Mei 2014

Stage Zuid Afrika

Landen bezocht: