Eerste week - Reisverslag uit Kougadam, Zuid-Afrika van Alexander Gaans - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Kougadam, Zuid-Afrika van Alexander Gaans - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Alexander

Blijf op de hoogte en volg Alexander

13 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Kougadam

Ik ben hier nu iets meer dan een week, en het is tot nu toe is het een fantastische week geweest. Zaterdag heb ik eerst lekker uitgeslapen om daarna te gaan kijken bij een wedstrijd van het lokale voetbalteam. Omdat we toch in Hankey waren zijn we na de wedstrijd gelijk maar even boodschappen gaan doen. Toen we weer terug waren in het dorp zijn we nog even naar de dam gelopen.
Op zondag ben ik vroeg opgestaan en ben ik met een paar medestudenten met iemand meegereden naar Jeffreys Bay. Jeffreys bay is de surfstad van Zuid-Afrika en als je daar in de zee zwemt snap je wel waarom. We hebben daar ook een belangrijke les geleerd. Ook al is het vroeg op de ochtend en ben je er niet zo lang je moet je toch goed insmeren want de zon is erg fel.
De rest van de week heb ik geprobeerd hard te werken wat niet eenvoudig is in temperaturen van 30+ maar gelukkig hebben we in het Studentoffice een airco wat een heleboel helpt. Gisteren zijn we om af te koelen naar de dam gelopen om in het meer te zwemmen. Het was een stuk minder koud dan ik dacht maar wel erg diep.
Groetjes uit een zonnig Zuid-Afrika

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kougadam

Alexander

Actief sinds 06 Feb. 2014
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 5265

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 29 Mei 2014

Stage Zuid Afrika

Landen bezocht: